Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě Zlatá Koruna čp. 41, 381 01 Český Krumlov, úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 7:00 - 11:30 | 12:00 - 17:00 |
Středa | 7:00 - 11:30 | 12:00 - 17:00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě Zlatá Koruna čp. 41, 381 01 Český Krumlov, v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 7:00 - 11:30 | 12:00 - 17:00 |
Středa | 7:00 - 11:30 | 12:00 - 17:00 |
Telefonické podání: pevná linka - 380 743 119
poštou na adresu Obecní úřad, Zlatá Koruna čp. 41, 381 01 Český Krumlov .
Elektronicky na e-mail: ou@zlatakoruna.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6uzb2aq
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
50,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát A4 jednostr. |
2,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát A4 oboustr. |
3,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát A3 jednostr. |
3,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny formát A3 oboustr. |
5,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) |
dle skutečně vynaložených nákladů |
ostatní náklady |
dle skutečně vynaložených nákladů |
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:
Odpovědi na žádosti o informaci
Předmět žádosti | Odpověď ke stažení |
Datum podání |
Datum vyřízení |
Datum zveřejnění |
Povolení kácení dřevin na pozemku KN č.842,843 a 847 v k.ú. Rájov | 29.1.2018 | 13.2.2018 | 14.2.2018 | |
Ceny pozemků | 24.4.2018 | 9.5.2018 | 9.5.2018 | |
Pasport místních komunikací | 10.7.2019 | 18.7.2019 | 18.7.2019 | |
Veřejné zakázky | 19.8.2019 | 19.8.2019 | 19.8.2019 | |
Všeobecné dotazy | 16.9.2020 | 30.9.2020 | 30.9.2020 | |
Pasport místních komunikací | 20.3.2021 | 1.4.2021 | 1.4.2021 | |
Péče o toulavé zvířata, konkrétně kočky | 10.5.2021 | 11.5.2021 | 11.5.2021 | |
Nájemní smlouva | 29.11.2021 | 9.12.2021 | 9.12.2021 | |
Rozhodnutí rady obce ke stavbě | 28.02.2022 | 14.03.2022 | 14.03.2022 | |
Informace k pohledávce | 28.02.2022 | 15.03.2022 | 15.03.2022 | |
Informace k pohledávce | 15.03.2022 | 29.03.2022 | 29.03.2022 | |
Zápis z veřejného zasedání zastupitelstva obce | 30.03.2022 | 13.04.2022 | 13.04.2022 | |
ÚSES | 26.06.2022 | 11.07.2022 | 11.07.2022 | |
Místní poplatek ze vstupného | 01.07.2022 | 15.07.2022 | 15.07.2022 | |
Komunikace | 11.07.2022 | 22.07.2022 | 22.07.2022 | |
ÚSES | 11.07.2022 | 22.07.2022 | 22.07.2022 | |
Místní poplatek z pobytu | 02.08.2022 | 16.08.2022 | 16.08.2022 | |
Všeobecné dotazy | 16.08.2022 | 31.08.2022 | 31.08.2022 | |
Místní poplatek z pobytu | 24.08.2022 | 07.09.2022 | 07.09.2022 | |
Užívání obecního znaku | 27.08.2022 | 09.09.2022 | 09.09.2022 | |
Smlouvy s SK Zlatá Koruna z.s. |
Příloha č.1_Smlouva o nájmu nemovitosti_SK Zlatá Koruna.pdf Příloha č.2__Smlouva o zapojení do systému obce pro nakládání s odpadem_SK Zlatá Koruna[1].pdf |
07.09.2022 | 22.09.2022 | 22.09.2022 |
Projektové dokumentace Domu kultury a sportu Zlatá Koruna č.p.55 |
01_Celkový stav před zahájením rekonstrukce - DKS - PŮDORYS 1.NP.pdf 02_Celkový stav před zahájením rekonstrukce - DKS - PŮDORYS 2.NP.pdf 03_DKS - rekonstrukce soc.zař.-půdorys 1.NP-nový stav.pdf 04_DKS-vestavba OÚ-půdorys 1.NP-nový stav.pdf 05_DKS - rekonstrukce soc.zař.-půdorys 2.NP-stávající.pdf |
09.10.2022 | 20.10.2022 | 20.10.2022 |
Žádost o poskytnutí rozhodnutí o přidělení čísla popisného |
Příloha_Rozhodnutí o přidělení čísla popisného_Rájov č.p.83.pdf |
19.11.2022 | 01.12.2022 | 01.12.2022 |
Žádost o poskytnutí nájemní smlouvy, Zlatá Koruna č.p.40 | 13.02.2023 | 27.02.2023 | 27.02.2023 | |
Žádost o zveřejnění nájemní smlouvy na pozemek KN č.90/1 v k.ú.Zlatá Koruna | 28.02.2023 | 14.03.2023 | 14.03.2023 | |
Žádost o informace ve věci místních poplatků z pobytu rok 2022 | 28.02.2023 | 14.03.2023 | 14.03.2023 | |
Žádost o informace týkající se pozemku KN č.56 v k.ú. Zlatá Koruna | 28.02.2023 | 14.03.2023 | 14.03.2023 | |
Žádost o informace týkající se obecního objektu Zlatá Koruna č.p.40 | 02.03.2023 | 17.03.2023 | 17.03.2023 | |
Žádost o informaci týkající zapojení právnických a FO podnikajících do obecního systému odpadového hospodářství |
01_Příloha_Podmínky ke smlouvě od 1.1.2022.pdf 02_Příloha_Žádost PO a FOP do odpadového systému obce.doc 03_Příloha_Smlouva na odpad pro dopnění od 1.1. 2022.pdf 04_Příloha_OZV č.4_2021_ o stanovení obecního systému odpadového hospodářství_podepsaná.pdf |
11.11.2023 | 24.11.2023 | 24.11.2023 |
Žádost týkající se místních poplatků z pobytu | 11.11.2023 | 24.11.2023 | 24.11.2023 | |
Žádost o informace - seznam plátců místního poplatku z pobytu |
|
01.12.2023 | 15.12.2023 | 15.12.2023 |
Žádost o informace - seznam plátců místního poplatku z pobytu | 19.12.2023 | 02.01.2024 | 02.01.2024 | |
Žádost o informace - smlouvy právnických a FO podnikajících do obecního systému odpadového hospodářství |
Příloha č.01.pdf, Příloha č.02.pdf, Příloha č.03.pdf, Příloha č.04.pdf, Příloha č.05.pdf, Příloha č.06.pdf, Příloha č.07.pdf, Příloha č.08.pdf, Příloha č.09.pdf, Příloha č.10.pdf |
29.12.2023 | 03.01.2024 | 03.01.2024 |
Žádost o informace - smlouva o poskytnutí dotace | 22.01.2024 | 05.02.2024 | 05.02.2024 | |
Žádost o informaci - vyúčtování poskytnuté dotace | 22.01.2024 | 05.02.2024 | 05.02.2024 | |
Žádost o informaci - evidence plátce místního poplatku | 24.01.2024 | 06.02.2024 | 06.02.2024 | |
Žádost o informaci - přílohy OZV č.3/2019 |
Příloha č.1 k OZV č.3_2019.pdf, Příloha č.2 OZV č.3_2019.pdf |
12.02.2024 | 26.02.2024 | 26.02.2024 |
Žádost o informaci - přílohy k usnesení rady obce | 19.02.2024 | 04.03.2024 | 04.03.2024 | |
Žádost o informaci - podpora spolku |
01_Smlouva o poskytnutí dotace SSC_ 2019.pdf, 02_Smlouva o poskytnutí dotace SSC_ 2020+dodatek č.1.pdf, 03_Smlouva o poskytnutí dotace SSC_ 2022.pdf, 04_Smlouva o poskytnutí dotace SSC_ 2023.pdf, 05_Smlouva o poskytnutí dotace SSC_ 2024.pdf |
19.02.2024 | 04.03.2024 | 04.03.2024 |
Žádost o informaci - souhlas s připojením nemovitosti k účelové komunikaci | 21.02.2024 | 06.03.2024 | 06.03.2024 | |
Žádost o poskytnutí informace - dokument | 07.02.2024 | 03.05.2024 | 03.05.2024 | |
Žádost o poskytnutí informace - seznam PO a FPO zapojených do systému nakládání s KO na území obce | 29.05.2024 | 13.05.2024 | 13.05.2024 | |
Žádost o poskytnutí informace - Provoz a údržba veřejného osvětlení | 07.08.2024 | 21.08.2024 | 21.08.2024 |
Zlatá Koruna čp. 55,
382 02 Zlatá Koruna
po 7:00 - 11:30, 12:00 - 17:00
st 7:00 - 11:30, 12:00 - 17:00